När du vill kan du flytta ditt sparande
mellan våra fonder.
Det kostar inget att byta fond.
Du kan byta fond
direkt på vår hemsida.
Om du vill byta fond ska du logga in på sidan
med en personlig kod.
Om du inte har ett lösenord
kan du beställa nytt lösenord här.
Sidan visas i ett nytt fönster.
Stäng fönstret för att komma tillbaka till de lättlästa sidorna.
Du kan också fylla i en blankett
som du skickar till oss.
Prata med Kundservice om du behöver hjälp.
Kundservice svarar på dina frågor om pensionssparande. Du kan ringa eller skicka e-post.
Telefon 020 696 320
Kundservice har öppet
alla vardagar
från klockan 8 till 18.
E-post: info@amf.se